Virtuele Donderdag

Je zult het vast herkennen, op donderdagochtend denk je al: “Vanaovend gaon ik nao d’n Berg”. Helaas gaat dat op dit moment niet. Wegens het Covid-19 virus zijn helaas alle activiteiten afgelast.

Afgelopen dinsdag werd bekend gemaakt dat we de komende periode nog steeds niet naar school, de kapper of het sportveld mogen. De KNVB maakte bekend dat er dit seizoen in het amateurvoetbal geen wedstrijden meer gespeeld zullen worden.

Maar niet getreurd, het is weer virtuele donderdag! Zo krijg je toch een beetje het gevoel dat het verenigingsleven niet helemaal stil staat.

• 20:00 uur; Trainen

Daar gaan we beginnen. We beginnen vandaag met een warming-up die je zelf in mag richten. Zorg dat je goed warm bent. We gaan hierna een training doen waarbij je lichaam leert om beter en sneller te herstellen en het langer vol te houden. Deze training kun je op 3 verschillende niveaus doen. Maak een keuze die het beste bij jou past.

Je kunt de volgende keuzes maken:

• niveau 1: 4 x 7,5 minuten, met tussendoor steeds 2 minuten wandelen.
    • niveau 2: 4 x 8 minuten, met tussendoor steeds 2 minuten wandelen.
    • niveau 3: 5 x 7 minuten, met tussendoor steeds 2 minuten wandelen.

Zorg dat je in alle herhalingen elke 20 seconden wisselt van tempo (joggen, voorwaarts op 80%, sprint, achterwaarts, zijwaarts, wandelen).

• Uitlopen: twee kilometer joggen.

Bron: Trainingsschema scheidsrechters amateurvoetbal, maart 2020, KNVB

• 21:30 uur; Spelregels

Vanavond hebben wij helaas geen beeldvragen, maar wel 10 leuke vragen waarna je direct feedback krijgt op je prestatie!

Welcome to your Virtuele donderdag 2 april

• 22:00 uur; De 3e helft

Het serieuze gedeelte van de donderdagavond zit er op! Tijd voor ontspanning! Leuke muziek muziek, een drankje en een portie bitterballen erbij en genieten maar! Helaas komen ze uit eigen koelkast en eigen frietvet, maar dat mag de pret niet drukken… Normaal zouden we op de eerste donderdag van de maand het maandbulletin presenteren, maar dat hebben we een weekje doorgeschoven.

• 23:00 uur; Einde avond

De avond zit er op. We zien graag hoe jij de virtuele donderdag beleeft hebt. Foto’s* en reacties kun je via het onderstaande contactformulier naar ons toesturen. Tot volgende week!

*Met het versturen van een foto geef je de SVO toestemming om de foto op te slaan en te publiceren.