Clubhuiscommissie

Ton Schnitzler
Theo Thommassen
Jan Vermeer

Maandagmorgen hebben we het onderhoud van het clubhuis en de omgeving als werkgebied. Daarvoor hebben we enkele personen die het binnenwerk en enkele het buitenwerk op zich nemen, zodat het clubhuis van binnen en buiten netjes blijft. Kleine reparaties en verbeteringen uitvoeren of mee helpen assisteren.

We voorzien de leden op de donderdagavond van drank en versnaperingen, daarbij geassisteerd door leden van de keukendienst. We zorgen voor inkoop drank. Bij verhuur van het clubhuis zorgen dat er bezetting is, ook bij verenigingsactiviteiten.
Kleine reparaties en verbeteringen uitvoeren of mee helpen assisteren. Met de golfclub zoveel mogelijk samenwerken.

Dit doen we momenteel met ongeveer 8 à 10 personen, in wisselende samenstelling.

Elftalcommissie

Nico van den Beucken

Koen Lenssen

Namens de elftalcommissie zorgen Koen Lenssen en Nico van den Beucken er voor dat de SVO op zoveel mogelijk COVS toernooien acte de présence kan geven. Zij benaderen de spelers, stemmen een eventuele samenwerking met Helmond af, en dragen zorg voor tenues en overige materialen. Niet zonder succes, gezien de 1e plaatsen op het NK Veld in 2016, 2018 en 2019,het NK Zaal in 2018 en 2020, het DK Veld in 2013, 2014 en 2019 en het DK zaal in 2017, 2018 en 2023!

Commissie Verbetering Arbitrage

Yvo Bloemen
Sander Huijs
Twan Jansen
Gary van der Steur
Ton Schnitzler

De Commissie Verbetering Arbitrage speelt een rol op het gebied van het opleiden van scheidsrechters. We organiseren verschillende activiteiten met als doel om scheidsrechters samen te brengen en op te leiden. Voorbeelden daarvan zijn de (jaarlijkse) avond in de Week van de Scheidsrechter, Heel Holland Spelregelt en de korte spelregelmomenten op donderdagavonden. Daarnaast hebben we een intern spelregelkampioenschap opgezet en daar de naam van onze spelregelgoeroe Nico Slavenburg aan verbonden. Maandelijks kun je als lid van onze vereniging deelnemen aan dit spelregelkampioenschap. Dit alles heeft tot doel om scheidsrechters zich te laten ontwikkelen.

Public Relations

John Ruinard
Koen Lenssen

De PR-commissie zorgt ervoor dat iedereen geïnformeerd wordt over het wel een wee van onze vereniging. We maken in samenwerking met het bestuur het maandbulletin en zorgen dat onze FacebookpaginaInstagram en Twitter up-to-date is. We zorgen ervoor dat er op de website genoeg informatie over ons te vinden is en dat het nieuws actueel blijft. De traditionele media (kranten e.d.) worden door ons voorzien van informatie als er een jubileum of een grote sportprestatie behaald is.

Scheidsrechters Ontspannings Commissie

Nico van den Beucken
Hai Heutjens (voorzitter)
Huub Lankreijer
Jan Vermeer
Carlo Jacobs

De Sport en Ontspanningscommissie organiseert door het jaar heen allerhande activiteiten die vaak niet veel met het scheidsrechteren te maken hebben. Enkele activiteiten zij het paaskienen, jeu de boules, openingsavond, sinterklaas en het kerstkienen. Op deze drukbezochte avonden zien we vaak ook niet-leden zoals partners, kinderen, kleinkinderen, broers en zussen. Het is ontzettend leuk om te zien hoeveel verschillende mensen er op zo’n activiteiten afkomen. We hopen in de toekomst nog vele leuke activiteiten te organiseren!

Trainings commissie

Nico Slavenburg
Gary van der Steur

Dat een goede conditie belangrijk is zal een ieder wel bekend zijn. Verder is het leuk om dit samen te doen. Daarom organiseren we iedere donderdag een leuke training voor iedereen van jong tot oud.

De trainingen worden gehouden van 20.00 -21.00 uur nabij ons clubhuis  waar we ons kunnen omtrekken en na afloop lekker douchen.

Kascontrole commissie

Marco Pennings