De Nico Slavenburg Trofee is de prijs die de winnaar van het interne spelregelkampioenschap ontvangt. Deze prijs wordt jaarlijks uitgereikt op de openingsavond.

Nico Slavenburg is vele jaren actief geweest binnen onze vereniging op het gebied van de spelregels. Hij heeft het spelregelteam onder zijn hoede genomen en mede dankzij zijn ondersteuning zijn er de laatste jaren vele prijzen binnengehaald. Nico verzorgde ook op donderdagavonden een kort item over spelregels voor de aanwezige leden. Op een leuke manier wist hij onze leden te boeien voor interessante spelregelkwesties. Omdat hij in 2019 afscheid nam van alles wat met spelregels te maken had binnen onze vereniging, is de Nico Slavenburg Trofee in het leven geroepen. Een manier om Nico te bedanken voor vele jaren inzet. Nico is een boegbeeld voor onze vereniging wat betreft de spelregels.

In 2019 heeft Hay Bos als eerste spelregelkampioen binnen onze vereniging de Nico Slavenburg-bokaal gewonnen.

Hieronder een overzicht van alle winnaars van de Nico Slavenburg Trofee sinds 2019

2019 – Hay Bos
2020 – I.v.m. corona niet uitgereikt