Zinderende finale sluitstuk jeu de boules 2020!

Op 27 augustus j.l. traden de zes finalisten van dit jaar tegen elkaar aan voor de begeerde titel svo jeu de boules kampioen 2020. In twee poules werd dapper gestreden en de vele toeschouwers genoten dan ook met volle teugen. In poule A werd Koen Lenssen poulewinnaar, onder andere door een éclatante 10-1 zege op Ben van Baal. De andere poule verliep zeer spannend en uiteindelijk werd Jan Vermeer daar poulewinnaar op doelsaldo.

Zo brak om 21:00 uur de laatste beslissende wedstrijd aan tussen de kampioen van vorig jaar Jan Vermeer en Koen Lenssen, die nog alle wedstrijden tot dusver wist te winnen. Er ontspon zich een uitermate spannend duel dat tot het einde toe gelijk op ging. Er moest zelfs gemeten worden. Tenslotte won Koen nipt met 13-12 en werd de terechte winnaar van dit jaar. Om 21.30 u volgde de prijsuitreiking door onze beschermheer Huub Lankreijer.

Nadat deze de chef de Pétanque bedankt had voor de vlekkeloze organisatie, werden onder grote belangstelling en gejuich (in de elleboog) de prijzen uitgereikt. Eindstand 2020: 1. Koen Lenssen, 2. Jan Vermeer en 3. Theo Hoeben.

Namens de voltallige staf van de organisatie iedereen bedankt voor de sportieve deelname en goede sfeer tijdens alle wedstrijden dit jaar! Uiteraard kan er worden doorgespeeld zolang het weer het toelaat.