Alternatieve Openingsavond AFGELAST!

Tot haar spijt heeft het bestuur moeten besluiten dat naar aanleiding van het toenemend aantal coronabesmettingen en de aangescherpte richtlijnen die het kabinet recentelijk bekend heeft gemaakt, de barcecue, die voor vanavond 27 augustus gepland stond als alternatief voor de traditionele openingsavond, geen doorgang zal vinden.

Wij stellen de gezondheid van onze leden boven verenigingsactiviteiten en omdat door het reeds grote aantal aanmeldingen het organisatorisch een lastig verhaal wordt om de gezondheid te waarborgen is men tot bovenstaand besluit gekomen. Dit wil echter niet zeggen dat er donderdag 27 augustus niets te beleven valt rondom Huize Unicum. Zowel de training als de Jeu de Boulesfinale zal wel doorgang vinden. Komt dus allen!