COVS-spelregelquiz vanaf 6 oktober!

Als vervolg op de eerder dit jaar gehouden wedstrijd gaat de LCS (Landelijke Commissie Spelregels) weer een spelregelwedstrijd via internet organiseren. Om dit mogelijk te integreren met uw andere verenigingsactiviteiten volgen hier alvast wat gegevens.

De quiz wordt in 10 rondes 2-wekelijks gehouden en wordt op de COVS-site op dinsdag opengesteld, daardoor kunnen verenigingen op hun clubavonden er in die week aandacht aan besteden. Op maandag wordt de quiz gesloten en op dinsdag ontvangen de secretarissen van de verenigingen een overzicht van de juiste antwoorden. Hierdoor kunnen deze besproken en uitgelegd worden op de clubavonden. De antwoorden en standen worden op vrijdag op de COVS-site gezet, waarna op dinsdag weer een nieuwe cyclus start.

De planning is om hiermee op dinsdag 6 oktober te starten en na de winterstop op dinsdag 12 januari weer te hervatten. Hiermee wordt de laatste ronde dan op donderdag 18 maart afgesloten. Aangezien de reguliere spelregelwedstrijden (die hopelijk in 2021 weer kunnen worden gehouden) in april starten, is er geen overlap en sluit een en ander op elkaar aan.

bron: www.covs.nl