Strijd om Nico Slavenburg Trofee van start!

Ons spelregelkampioenschap gaat weer van start!
Iedere 2e maandag van de maand delen we de vragen voor de Nico Slavenburg Trofee digitaal. Iedereen, leden en niet-leden, kan deelnemen aan deze competitie. Je gaat op de 2e maandag van de maand naar www.socrative.com, kiest voor ‘login’ rechtsboven in het scherm. Vervolgens kies je ‘student login’ en vul je bij kamernaam SVOVENLO in. Als je dit gedaan hebt, vul je je voor- en achternaam in en kun je de vragen maken. De vragen kun je maken van maandag tot en met donderdag in dezelfde week.
Ook op je telefoon kun je eenvoudig deelnemen. Download de ‘Socrative Student’ app in de PlayStore/AppStore. Vul SVOVENLO als kamernaam en je kunt deelnemen!
Vorig jaar werd de directe feedback op de antwoorden gemist door de deelnemers. Nu gaan we ervoor zorgen dat alle deelnemers direct feedback krijgen op hun antwoorden. Daarmee leer je eerder van je fouten, of weet je direct dat je goed gescoord hebt.
De eerste ronde staat vanaf nu online. Klik HIER om direct deel te nemen (vul vervolgens SVOVENLO in en je komt terecht bij de vragen). Deze zal tot en met 29 september online staan, om iedereen ruim de mogelijkheid te geven om de vragen van september te maken.