Update COVID-19

Gisteren, dinsdag 28 september, zijn er nieuwe maatregelen aangekondigd om de verspreiding van het Corona-virus in te perken. Maatregelen die ons opnieuw gaan raken. In de bestuursvergadering van 29 september heeft het bestuur het volgende besloten:

• Onze kantine blijft tot minimaal dinsdag 20 oktober gesloten.
  • We blijven trainen. Bij het trainen zijn echter géén toeschouwers toegestaan. Er mag gedoucht worden. We adviseren onze leden echter om zich thuis om te kleden en thuis te douchen.
  • Na het trainen is er geen mogelijkheid om consumpties te nuttigen. We verwachten van iedereen dat hij/zij meteen naar huis gaat.
  • Verder blijven alle bestaande maatregelen gelden. Regelmatig handen wassen, gebruik maken van de verplichte looprichtingen, eigen bidon mee, anderhalve meter afstand tot elkaar houden, schud geen handen.

Het bestuur hoopt op jullie begrip in deze situatie, want: alleen samen krijgen we corona onder controle.