VIRTUELE DONDERDAG

Het was bijna een vast ritme op de donderdagavond geworden; eerst nog het toetje opeten en dan gaan voorbereiden op de virtuele donderdag.

Om te beginnen een mooi stuk rennen op de weg, in de bossen of in de achtertuin, gevolgd door een leuke spelregelquiz. Tot slot kon je nog aansluiten voor de 3e helft waarbij de laatste weken alweer steeds meer sport op TV was.

Dit alles had te maken met de uitbraak van het COVID-19-virus, waardoor de ‘echte’ donderdagavond even in de ijskast kwam te staan.

Gelukkig kunnen we deze avond vanavond uit de ijskast halen. We mogen namelijk weer op de weg gaan trainen! Worden het 4×1 minuut, een piramideloop of toch een passoefening ‘het gaat vooral om de uitvoering’. Vanavond weten wet het, hopelijk zijn onze trainers nog net zo gemotiveerd als voor deze periode!

TRAINING

De trainingen zijn de laatste weken erg goed uitgevoerd. Van een aantal leden hebben we gehoord dat jullie moe en voldaan waren, na de oefeningen!

De streepjes die jullie hebben verdiend blijven alleen virtueel staan, vanaf vanavond kunnen jullie weer de echte streepjes gaan verdienen!

SPELREGELTRAINING

De spelregeltraining was een vast onderdeel van de virtuele donderdagavond. De spelregels up-to-date houden is ook een belangrijk, maar ook vooral een leuk, onderdeel van het scheidsrechter zijn.

De afgelopen periode hebben gemiddeld 10 personen deelgenomen aan deze quizzen! Dank voor het meedoen. Het meedoen was volledig bedoeld om jezelf up-to-date te houden, de eindstand zal ook niet worden gepubliceerd.

DE DERDE HELFT

Het ontspannende gedeelte van de donderdag was over het algemeen ook druk bezocht! Zo wisten de afgelopen periode vele leden en niet-leden de weg naar ons digitale Huize Unicum te vinden. Gemiddeld waren er op een donderdagavond 50 mensen tegelijk aanwezig!

Hopelijk zien we er de komende weken ook net zo veel in Huize Unicum, uiteraard met inachtneming van de regels!