SVO verrast leden met gele en rode kaart

Van 1 tot en met 9 oktober 2022 is de Week van de Scheidsrechter. Om haar leden in het zonnetje te zetten, presenteert de Scheidsrechtersvereniging Venlo en Omstreken de SVO-kaartenset. Dit is een gele en een rode kaart voorzien van het logo van de SVO (voorzijde) en de COVS (achterzijde). Onze actieve leden kunnen hiermee de velden op en bovendien is het een mooie aanvulling op de SVO-merchandise. De kaartensets zijn uitgedeeld op de technische avond met Kevin Puts op 6 oktober jongstleden.

De kaartensets zijn ontwikkeld in samenwerking met Refshop.nl. We bedanken deze firma voor de samenwerking!

Mocht je niet aanwezig zijn geweest op de technische avond, dan kun je jouw kaartenset ophalen in Huize Unicum. Meld je even bij één van de bestuursleden en het wordt geregeld.