WvdS 2022: technische avond met Kevin Puts!

Van 1 tot en met 9 oktober 2022 is de Week van de Scheidsrechter. Dit is een sportbreed initiatief waarbij het uitspreken van waardering voor de arbiter centraal staat.

Samen met de Scheidsrechtersvereniging Roermond organiseert de Scheidsrechtersvereniging Venlo en Omstreken daarom een technische avond. Deze avond zal bestaan uit een gezamenlijke training en een presentatie door Betaald Voetbal-scheidsrechter Kevin Puts. Iedereen is welkom: actieve leden, niet-actieve leden, bondsofficials, verenigingsscheidsrechter en andere geïnteresseerden. Zet donderdag 6 oktober 2022 daarom in de agenda! Onderstaand zie je het programma voor deze avond:

19:00 uur Clubgebouw en kleedruimtes geopend
19:30 uur Aanvang training
20:30 uur Einde training; douchen en omkleden
21:00 uur Aanvang presentatie Kevin Puts
22:00 uur Einde programma; tijd voor een hapje en drankje

De avond wordt gehouden in het clubgebouw van de SVO, Huize Unicum. Het adres is Leutherweg 188 in Venlo.