In gesprek met… Bryan Willems!

Bryan Willems is op 6 februari 1994 geboren in Blerick. Sinds twee jaar woont hij samen met zijn vriendin Bianca in het mooie Venray. Van beroep is hij horecamanager bij Klein Vink in Arcen. In de toekomst zou Bryan graag op de ambulance werken, dat lijkt hem namelijk erg leuk en dankbaar werk.

In zijn jeugdjaren voetbalde Bryan bij VVV-Venlo, VCH (Blerick), SV United (Meerlo en Wanssum) en Meterik. Bij die laatste vereniging begon hij zijn scheidsrechterscarrière. Hij had dikwijls commentaar op de leiding en daarom werd hij aangespoord om zelf een keer te fluiten. Toen hij voor het eerst de E’tjes floot tegen Montagnards kwam na afloop een vader van een spelertje van Montagnards naar hem toe met de vraag of hij niet eens de jeugd van VVV in De Koel wilde fluiten. Zo is het balletje gaan rollen. Normaliter is Bryan als scheidsrechter actief bij de zondagsenioren, maar op dit moment moet hij even rust nemen, omdat hij kampt met gezondheidsproblemen. Nog even wachten dus totdat alles weer goed gaat.

Over voetbal gesproken: Bryan heeft leuke herinneringen aan een promotiewedstrijd in Noord-Limburg. De wedstrijd verliep zeer goed en na afloop was er een feestje in de kantine. Hij mocht hierbij aansluiten en dat kon hij natuurlijk niet weigeren. Een mindere ervaring ligt ook nog altijd goed in het geheugen van Bryan. Tijdens de districtsbekerfinale in Susteren tussen O.S.S. VR1 en Swalmen VR1 was het zeer warm weer. In de eerste helft moest een speelster het veld met de ambulance verlaten, omdat ze door haar knie ging. Hier was zij reeds aan geopereerd. Tegen het einde van de wedstrijd zakte een andere speelster in elkaar met een hyperventilatie. Beide ploegen wilde de wedstrijd uitspelen. Alles bij elkaar duurde de wedstrijd geen 2x 35 minuten, maar bijna drie uur.

Door zijn werk heeft Bryan weinig vrije tijd. Vrije uurtjes besteedt hij daarom graag aan gamen op de Xbox en aan vissen. Hij is nog niet vaak bij de SVO geweest, maar zijn geringe ervaringen hebben een erg positieve indruk achtergelaten. Hij ervaarde onze club als een mooie en warme vereniging. We willen Bryan een spoedig herstel wensen en zien hem graag snel in Huize Unicum!