We gaan weer trainen!

We gaan de training weer opstarten!

In het licht van de kleine versoepelingen die ons kabinet op 23 februari heeft afgekondigd, hebben we besloten om de trainingen op de donderdagavonden weer voorzichtig op te starten. Een en ander wel onder enkele voorwaarden, zodat we binnen de richtlijnen van het RIVM en de gemeente Venlo kunnen trainen. Dat houdt het volgende in:

• De eerste training zal plaatsvinden op donderdag 4 maart.
  • De training start om 19:00 uur. Het clubhuis, de sanitaire voorzieningen en kleedlokalen zijn niet open. We verwachten dat de deelnemers omgekleed naar de training komen.
  • De training duurt tot uiterlijk 20:00 uur. Zo heeft iedereen de mogelijkheid om voor het ingaan van de avondklok weer thuis te komen. Er is geen mogelijkheid om te douchen.
  • Leden van 26 jaar en jonger trainen in een groep. Zij hoeven geen afstand meer te houden, conform de richtlijnen van de overheid.
  • Leden van 27 jaar en ouder trainen in groepjes van 2. Groepjes houden minimaal 1,5 meter afstand: Zowel onderling als ten opzichte van andere groepjes en de trainer(s). Groepjes hebben de hele training dezelfde samenstelling.
  • Aanmelding vooraf is niet verplicht, maar het is wel fijn als de trainers een inschatting hebben hoeveel mensen er deelnemen. Stuur daarom een mailtje aan hay.bos@svovenlo.nl als je wilt komen trainen.
  • Toeschouwers zijn niet welkom.
  • Heb je klachten? Blijf thuis en laat je testen!

Wij hebben er alle vertrouwen in dat iedereen, die mee traint, zich aan bovenstaande regels houdt.

Tot 4 maart!