Bitterballenquiz

De succesvolle edities van het vorig seizoen krijgen een vervolg!

Op vrijdag 30 oktober 2020 organiseren we de SVO Bitterballenpubquiz!

In het digitale Huize Unicum beginnen we om 20.00 uur en maken we er weer een avond vol gezelligheid en leuke vragen van.

De quiz is gratis vooral onze leden, alle leden van VC Unicum en hun gezinnen, familieleden, kinderen en kleinkinderen. Ook (niet)-leden van voetbalclubs en alle andere mensen zijn van harte uitgenodigd om mee te doen aan de quiz.

De quiz bestaat uit 6 ronden van 7 vragen. Wie wint de gouden bitterbal? Aan het einde zal de winnaar zijn eigen bitterballencup mogen uitprinten en inlijsten!
Opgave is verplicht via quiz@svovenlo.nl of via het onderstaande formulier. Je ontvangt op het
e-mailadres waarmee je bent aangemeld de aanvullende informatie.

Om het nog gezelliger te maken, bieden we weer een aantal pakketjes aan. Als je een pakketje aanschaft, steun je ook de vereniging! Je kunt zelf je pakket samenstellen door een keuze te maken voor een drankje en een hapje. Vul jouw keus in op het formulier bij jouw aanmelding.

Winnaars

Juli 2020: Hay Bos