Venlo/Helmond pakt 4e plaats op NK veldvoetbal

Zaterdag 25 juni togen Mark Eggen, Geert Cox, Steve Janssen en Sander Huijs samen met 9 Helmondenaren naar Beuningen om deel te nemen aan het NK veldvoetbal. Na het toernooi in 2019 gewonnen te hebben, hadden er toch wel wat personele wijzigingen plaatsgevonden in het team. De verwachtingen waren niet heel hoog; sterker nog, na 2 wedstrijden was er pas 1 punt behaald. De laatste groepswedstrijd werd in winst omgezet, waardoor een plek in de kwartfinale tegen Amsterdam veilig werd gesteld. In een gelijkopgaande wedstrijd werd het 0-0, waarna Venlo/Helmond de penalty’s beter nam. In de halve finale namen we het op tegen De Mijnstreek. Ook hier bleef de brilstand op het bord staan, waarna we de penalty’s verloren. Ook de wedstrijd om de 3e plek werd na penalty’s verloren van Enschede. Al met al een geslaagde middag (meedoen is belangrijker dan winnen). Nijmegen bedankt voor de puike organisatie en tot volgend jaar in Amsterdam!