Spelregelposters beschikbaar

Onze commissie verbetering arbitrage is de afgelopen periode volop bezig geweest, om de spelregelkennis in onze regio uit te breiden.

Zo zijn er verschillende verengingen bezocht, maar daarnaast hebben ze ook een poster ontwikkeld! Deze poster laat een aantal feitjes zien over het voetbal, bekeken vanuit de spelregels. Deze poster kan opgehangen worden in het (scheidsrechters)kleedlokaal of in de kantine. De commissie zal ook nieuwe versies van de poster uitbrengen, zodat je van iedere poster iets nieuws kunt leren. Heb je eventueel tips of ideeën voor spelregels die hierop moeten komen, stuur ons dan een berichtje via: cva@svovenlo.nl.

De eerste poster van het seizoen 2021/22 is te downloaden via onderstaande link. Onze lidverenigingen zullen deze ook binnenkort per mail ontvangen. Wil deze poster eerder ontvangen per mail, neem dan even contact met ons op.

Download hier de poster

Vanuit Venlosche Boys hebben we al foto’s ontvangen dat de poster is opgehangen! Mocht je de poster bij jullie vereniging zien hangen, deel dan de foto’s met ons en wij zullen het vermelden op deze website.