Spelers kennen de regels en de scheidsrechter past ze toe

Dit is de slogan van de nieuwe spelregelposter van de SVO! Na de vele positieve reacties op de poster die aan het begin van het seizoen is gepubliceerd, heeft de commissie verbetering arbitrage tijdens de winterstop niet stilgezeten. Door inspiratie op te doen vanuit de verschillende spelregelavonden bij de voetbalverenigingen, is er een selectie gemaakt van punten die wij graag nog eens extra willen verduidelijken of onder de aandacht willen brengen. Het resultaat is deze poster, die weer in ieder scheidsrechterslokaal, voetbalkantine en sportpark opgehangen kan worden! Want de spelers kennen de regels en de scheidsrechter past ze alleen toe!

Heb jij zelf ook ideeën voor onderwerpen op de poster, of zijn er spelregels waar jij graag wat meer informatie over wilt ontvangen? Informeer dan even bij een van onze leden, of stuur een mailtje aan cva@svovenlo.nl.

Download hier de poster

De eerdere poster is via deze link te bekijken.