Lid stelt zich voor… Twan Keijsers!

Mijn naam is Twan Keijsers, ben (bijna) 48 jaar en woon in Velden.
Getrouwd met Els en vader van 2 dochters, Lotte (19) en Julia (17).
Ik ben werkzaam bij Joseph Vandeloo te Venlo als commercieel medewerker binnendienst (afd. Staal), waar ik na ca. 4 ½ jaar afwezigheid, weer terug ben gekeerd na 2 vervelende ontslagen te hebben meegemaakt.
Lotte speelt momenteel tennis bij de studentenvereniging in Maastricht en Julia speelt korfbal bij de A-1 van Swift. (een korfbalclub die op het hoogste niveau dameskorfbal speelt, nl. Topklasse).
Ik had inmiddels mijn BOS-cursus gedaan en na jarenlang als verenigingsscheidsrechter bij IVO in Velden te hebben gefloten, vond ik de tijd rijp om mijn vleugels uit te slaan om eens te kijken bij andere clubs.
Het acceptatie-niveau bij IVO versloeberde met de jaren, het was niet meer van : hee scheids, maar gewoon hee Twan. Dit was voor mij het moment om voor de KNVB wedstrijden te gaan fluiten.

Momenteel fluit ik wedstrijden in de startersgroep op zondag, wat me erg goed bevalt.

Verder ben ik nog bestuurslid van de S(port) V(ereniging) Velden, een omni-vereniging met liefst 6 takken van sport (voetbal, korfbal, volleybal, tafeltennis, badminton en sinds kort ook golf). Een vereniging die uniek is voor de regio en als voorbeeld dient voor veel andere omni-verenigingen. Een aantal leden van de Scheidsrechtersvereniging kennen mij al van de SV Velden.
Bij de SV Velden heb ik het horecabeleid onder mijn hoede.
Verder ben ik kantinebeheerder bij SV Velden, voorzitter van de kantinecommissie en regel nog veel randzaken.
Een van deze randzaken is het regelen van spijs en drank tijdens de toernooien (Top-D en NSG).

Ik vind de SVO een erg prettige, laagdrempelige vereniging, waar iedereen altijd even welkom is.

Waar ik me zorgen om maak, is het krijgen, maar zeker ook het houden van vrijwilligers binnen een vereniging.
Ik kan helaas niet begrijpen dat er mensen zijn, die op zaterdagmorgen hun zoon of dochter aan de poort van een sportpark afzetten en dan doodleuk zeggen : zo, nu heb ik een vrije dag voor mezelf.

Als er niets tussen komt, ga ik elke week op donderdag trainen, wat me heel goed bevalt.