Lid stelt zich voor… Rudy Klaassen!

Mijn naam is Rudy Klaassen ben 35 jaar en woon in Tegelen.
Woon samen met Phung en we hebben een dochter (6), Susan. Ik werk bij AHC- Benelux als medewerker waterzuivering en ben tevens ook Hoofd- BHV en lid van de ondernemingsraad.
Ik ben twee jaar geleden gaan fluiten als club scheids bij Sportclub Irene. Ik wilde gaan voetballen maar op basis van mijn voetballende kwaliteiten is mij geadviseerd om iets anders te gaan doen. Na diverse gesprekken met het bestuur is mij voorgesteld of ik scheidsrechter wilde worden. Ik ben toen meteen aangemeld bij de BOS cursus in Beesel en ben toen iedere zaterdag jeugdwedstrijden gaan fluiten bij SC Irene. Tijdens het volgen van de BOS cursus heb ik contact gehad met Huub Lankreijer en ben toen lid geworden van de SVO Venlo. Tijdens het volgen van de BOS cursus leek het me een enorme uitdaging om te gaan fluiten voor de KNVB. Heb op 23-4-2011 mijn debuut gemaakt voor de KNVB bij de wedstrijd Panningen 3- Helden 3, dit was pas mijn tweede wedstrijd bij de senioren. Ik fluit nu mijn wedstrijden op zaterdag en zondag, zit in zaterdag 23 en zondag 5. Dit bevalt mij goed. Vind de omgang met spelers heel belangrijk en ik probeer iedere wedstrijd voor sportieve sfeer te zorgen. Ik wil tussen de voetballers staan, maar af en toe moet je er boven staan.
Bij de SVO Venlo is het altijd goed vertoeven, trainingen zijn altijd van een goed niveau. Het ervaringen uitwisselen over wedstrijden is ook zeer belangrijk. Als het kan kom ik op donderdag naar Huize Unicum.