Geslaagde digitale spelregelquiz

Afgelopen donderdag hadden wij onze eerste editie van onze digitale spelregelquiz. Niet op de originele Goede Vrijdag, Goede Spelregels avond, maar op verzoek van enkele leden op onze traditionele donderdagavond!

De avond begon met een gezellig samen zien en zijn van een aantal van onze leden. Na wat kleine opstartprobleempjes was het voor iedereen mogelijk om digitaal mee te doen. Het was een leuke en spannende strijd. Nadat we voor de pauze 2 schriftelijke en 1 beeldronde hadden gehad, was het tijd voor een pauze. Halverwege was het erg spannend. De nummers 1 en 2 Koen Lenssen en Nico Slavenburg lagen erg dicht bij elkaar.

Na de pauze hadden we nog een beeld- en een quizronde. Tot slot eindigde we, net zoals bij Heel Holland Spelregelt, met een uitsmijter! Deze keer bestond de uitsmijter uit meerdere buitenspelbeelden.

Na een kort juryberaad was het dan duidelijk wie de winnaar was. Koen Lenssen mag zich de eerste winnaar noemen van deze quiz! Op korte afstond volgde Nico Slavenburg. Hay Bos maakte de top 3 compleet.

Via deze weg willen wij alle deelnemers nogmaals bedanken voor de deelname! Dank allen dat jullie ook in deze tijd het leuk vonden om samen met ons deel te nemen aan een spelregelavond.