Ger Heijligers 25 jaar lid!

Tijdens de pauze van het Paas kienen werd Ger Heijligers en zijn Maurice, door voorzitter Sander Huijs naar voren geroepen om te worden gehuldigd ter gelegenheid van het 25 jarig lidmaatschap.
Ger heeft een mooie loopbaan gekend als scheidsrechter die leuke en top wedstrijden heeft mogen fluiten. Daarnaast is Ger ruim 14.5 jaar voorzitter geweest van onze vereniging wat hij deed op een eigenzinnige manier. De uitnodiging van Donald Trump tijdens de openingsavond van 2017 kwam als een verrassing en heeft de media gehaald.
Ger doet ook graag mee aan activiteiten. Zo organiseert hij altijd de mistery guest op de Nieuwjaar instuif, doet hij met regelmaat mee met trainingen op de donderdagavond en is een keer winnaar van de BitterBallenPubQuiz geweest.

Ger: Van harte proficiat met dit jubileum!