Fair play topper

In de rust van de Herman Teeuwen memorial, de wedstrijd tussen VVV Venlo – Fortuna Sittard, heeft scheidsrechtersvereniging Venlo e.o. de fair play topper uitgereikt.

De Fair Play Topper is een sportiviteitsprijs voor de vereniging in de regio Venlo met het sportiefste eerste elftal. De scheidsrechtersvereniging Venlo e.o. heeft deze prijs in het leven geroepen, omdat men veel waarde hecht aan eerlijkheid, een sportief spelverloop en respect tonen naar tegenstanders, teamgenoten, scheidsrechters en publiek.
De Fair Play Topper is meer dan alleen een trofee: het is een erkenning voor de vereniging die zich niet alleen door sportieve prestatie onderscheid, maar ook door voorbeeldgedrag en sportiviteit.

FCV-Venlo en vv Helden zijn de afgelopen 2 seizoenen de sportiefste vereniging in de regio geweest. Beide verenigingen zijn met hun eerste elftal uitgenodigd deze wedstrijd te bezoeken en hebben uit handen van Sander Huijs (voorzitter) en John Ruinard (vice voorzitter) van scheidsrechtersvereniging Venlo e.o. een beeldje ter herinnering aan het zijn van de sportiefste vereniging uit de regio Venlo ontvangen.