Ed Janssen inspireert in week van scheidsrechter

2017.10.09 Week van de Scheidsrechter - verenigingsavond Ed Janssen (17)2017.10.09 Week van de Scheidsrechter - verenigingsavond Ed Janssen (4)2017.10.09 Week van de Scheidsrechter - verenigingsavond Ed Janssen (10)Toparbiter Ed Janssen uit Meijel wist maandag 9 oktober j.l. de vele bezoekers in Huize Unicum te boeien met zijn inspirerende clinic als aftrap van de week van de scheidsrechter. Met name door veel het publiek te betrekken bij zijn stellingen, beelden, vragen en opmerkingen bracht een levendige avond teweeg. Wij kunnen terugkijken op een geslaagde avond, waarbij zeker2017.10.09 Week van de Scheidsrechter - verenigingsavond Ed Janssen (7) de verenigingsscheidsrechters voldoende positieve tips hebben meegekregen om de hobby van de arbitrage nog beter te kunnen vervullen.