Corona update

SVO-Venlo e.o. volgt de landelijke richtlijnen en maatregelen. Dit betekent voor ons:

• Vanaf donderdag 4 juni a.s. wordt de training hervat strikt met inachtneming van de landelijke richtlijnen. In de praktijk betekent dit om 20.00 uur aanwezig zijn in sportkleding. Omkleden en douchen niet mogelijk, eventueel eigen bidon water mee, bij gezondheidsklachten (RIVM-richtlijnen)  niet komen en de afstand van 1,5 meter in acht nemen. De trainers zorgen ervoor dat het kleine groepen blijven conform richtlijnen.
  • Het clubhuis blijft dicht tot 1 september a.s. voor alle activiteiten zowel voor onze vereniging, de videoclub als de golfclub.
  • De openingsavond gaat dit jaar niet door.
  • Er wordt dit jaar geen winnaar van FairPlayTopper uitgeroepen, waarbij de lijn van de KNVB gevolgd wordt dat de competitie als niet gespeeld gezien wordt.