Corona-update van het bestuur

Geachte leden, Beste sportvrienden,

Zoals jullie ongetwijfeld hebben meegekregen, zijn de covid-19 maatregelen de afgelopen week versoepeld. De afgelopen weken mochten we op de trainingen al steeds meer leden verwelkomen en gelukkig mag dit nu ook in ons clubhuis. Ook zijn we voor het komende seizoen alweer voorzichtig de eerste activiteiten aan het plannen.

Onderstaande punten zijn van toepassing vanaf 5 juni, zoals de overheid heeft bepaald. De training van 3 juni zal nog regulier om 20.00 uur aanvangen en er is geen clubavond.

Clubavonden
Vanaf donderdag 10 juni zal ons clubhuis weer geopend zijn. Hier gelden wel de regels, zoals deze door de overheid zijn bepaald. De belangrijkste regels zijn:

• Houd altijd 1,5 meter afstand;
  • Het is verplicht om een vaste zitplaats (niet aan de bar) te hebben;
  • Het is mogelijk om op het terras te zitten, omdat we binnen niet met een grote groep op 1,5 meter kunnen zitten;
  • De sanitaire voorzieningen zijn ook geopend en om uiterlijk 22.00 uur zal ons clubhuis sluiten.

Trainen
Vanaf 10 juni zullen de trainingen plaatsvinden van 19.00 tot 20.00 uur. Voor aanvang is de kleedruimte open en na afloop is het mogelijk om te douchen. Mocht het tijdens de sportbeoefening nodig zijn om binnen de 1,5 meter te komen, dan is dit toegestaan. Voor en na het sporten dient er wel weer afstand gehouden te worden. Toeschouwers zijn nog niet toegestaan.
Vanaf het moment dat ons clubhuis weer langer open mag zijn dan 22.00 uur, zal de training weer regulier plaats gaan vinden van 20.00 tot 21.00 uur.
U

iteraard verwachten we dat iedereen die aanwezig is, zich houdt aan de geldende covid-19 regels. Mocht je klachten hebben die gerelateerd zijn aan het covid-19 virus, dan dien je thuis te blijven.

Mochten er onduidelijkheden of vragen zijn, dan kunnen jullie altijd met een van de bestuursleden contact opnemen. Hopelijk zien we elkaar binnenkort in goede gezondheid, in ons mooie Huize Unicum,

Met sportieve groet, mede namens de clubhuiscommissie,

Bestuur SVO