Corona-update

De afgelopen week is er wederom een covid-19 persconferentie geweest, waarbij nieuwe maatregelen zijn gepresenteerd die van invloed zijn op onze vereniging. Deze maatregelen hebben zowel impact op het trainen als op de openingstijden van ons huize Unicum.

De komende donderdagen, tot en met minimaal donderdag 16 december, is het wegens de maatregelen van de overheid niet mogelijk om op te trainen op de velden van Venlosche Boys. Ons clubhuis mocht al niet open zijn op de donderdagavond, deze maatregel is ook nog steeds van toepassing.

Als alternatief willen wij daarom ons clubhuis tijdelijk openen op zondagen. Om te beginnen op zondag 12 en zondag 19 december. Ons clubhuis is op deze dagen geopend van 10.00 tot 15.00 uur. Van 11.00 tot 12.00 uur zal er ook getraind worden. Het zou hierbij fijn zijn om een inschatting te kunnen maken van het aantal trainende leden. Aanmelden is niet verplicht, maar mocht je al zeker weten dat je komt trainen, dan kan dit per mail doorgegeven worden aan Hay Bos (hay.bos@svovenlo.nl).

Alle activiteiten die tot en met zaterdag 18 december op de planning staan, gaan niet door. Denk hierbij aan het kerstkienen. De Nico Slavenburg Trofee zal wel online plaatsvinden, hierover zal de Commissie Verbetering Arbitrage jullie apart informeren. Over de snertloop en de nieuwjaarsinstuif hebben we op dit moment geen beslissing genomen. Wij hopen dat
wij jullie hierover in de komende weken meer duidelijkheid kunnen geven.

Uiteraard verwachten we dat iedereen die op zondag ons clubhuis of een training bezoekt, zich nog wel houdt aan de basismaatregelen met betrekking tot het covid-19 virus. Mocht je klachten hebben die gerelateerd zijn aan het covid-19 virus, dan dien je thuis te blijven. Mochten er onduidelijkheden of vragen zijn, dan kunnen jullie altijd met een van de
bestuursleden contact opnemen.

Samengevat is ons clubhuis dus op zondag 12 en zondag 19 december geopend van 10.00 tot 15.00 uur. Trainen is hierbij mogelijk van 11.00 tot 12.00 uur. Uiteraard wel met inachtneming van de geldende covid-19 regels.

Hopelijk zien we elkaar binnenkort in goede gezondheid, in ons mooie Huize Unicum,

Met sportieve groet,
Bestuur SVO