Corona-update

Afgelopen vrijdag heeft het kabinet nieuwe covid-19 maatregelen aangekondigd. Tijdens de persconferentie is aangegeven dat er onder andere nieuwe maatregelen zijn voor het sporten en voor de horeca, waar ons clubhuis onder valt.

Het (buiten) trainen mag gelukkig wel door gaan, op dezelfde manier als we het op dit moment invullen. Ook mogen we de kleedlokalen, doucheruimtes en sanitaire voorzieningen openhouden. Wel is iedereen die een van deze binnen ruimtes betreedt, verplicht om in het bezit te zijn van een geldige QR-code. Verder is het trainingsveld alleen toegankelijk voor degenen die trainen en onze trainers. Toeschouwers zijn helaas niet meer toegestaan.

Voor het horecagedeelte van ons clubhuis, gelden de regels dat deze maar tot 20.00 uur open mag blijven. Hierop hebben wij besloten, dat dit gedeelte van ons Huize Unicum gesloten zal blijven op de donderdagavond. Alleen de delen van ons clubhuis die nodig zijn voor degenen die trainen, zullen geopend zijn.

Op dit moment zijn de regels aangekondigd tot en met 4 december. We volgen het overheidsbeleid, wat betekent dat we nog niet aan kunnen geven wat de gevolgen gaan zijn voor de activiteiten die na 4 december gepland staan. Denk hierbij bijvoorbeeld aan het kerstkienen en de snertloop. Wel is het zeker dat de pubquiz van donderdag 18 november en de vierde man live van 25 november niet doorgaan. Houd ook onze site in de gaten, voor eventueel het laatste nieuws rondom de activiteiten.

Uiteraard verwachten we dat iedereen die aanwezig is op de training zich nog wel houdt aan de basismaatregelen met betrekking tot het covid-19 virus. Mocht je klachten hebben die gerelateerd zijn aan het covid-19 virus, dan dien je thuis te blijven.

Mochten er onduidelijkheden of vragen zijn, dan kunnen jullie altijd met een van de
bestuursleden contact opnemen.

Hopelijk zien we elkaar binnenkort in goede gezondheid, in ons mooie Huize Unicum,

Met sportieve groet,