Bitterballen Pubquiz II

In mei hadden wij een succesvolle eerste editie van onze pubquiz! Uit de feedback na afloop bleek dat er veel enthousiasme was voor een nieuwe editie, zolang de activiteiten in ons Huize Unicum nog geen doorgang hebben.

Daarom hebben wij besloten om op vrijdag 5 juni de volgende editie te organiseren! Ben jij de opvolger van winnaar Pieter-Jan Janssen?

In ons digitale Huize Unicum zullen we er vanaf 20.00 uur weer een gezellige avond van maken! We hebben weer 6 ronde met leuke vragen. Dit keer hebben we per ronde 7 vragen, waardoor we verwachten dat de avond 2x 45 minuten zal gaan duren!

Opgave is verplicht. Dit kan door onderstaand formulier in te vullen of door een mail te sturen naar quiz@svovenlo.nl. Geef daarbij ook alvast door in welke categorie je de joker wilt inzetten. Er zijn geen kosten verbonden aan deelname.

Om het extra gezellig te maken, bieden wij jullie de mogelijkheid om een pakketje aan te schaffen. Hiermee steun je ook onze vereniging. We hebben een aantal extra pakketjes toegevoegd aan ons assortiment. Een pakketje is uiteraard niet verplicht.

Wij komen de pakketjes thuis afleveren. Mocht je in de gelegenheid zijn om het pakketje op te halen op donderdag 4 juni bij Huize Unicum, mag dat ook. Je krijgt dan van tevoren een tijdvak aangewezen, zodat we drukte voorkomen bij ons clubhuis. Ons clubhuis is verder gesloten, dus het is alleen de bedoeling dat je het pakketje komt ophalen.

Je Naam (verplicht)

Je E-mail (verplicht)