Avond verenigingsscheidsrechters

Maandagavond 26 september houden wij onze jaarlijkse avond voor verenigingsscheidsrechters. Uiteraard zijn onze leden ook van harte welkom op deze avond.

Tijdens deze avond zullen wij onder andere inzoomen op de spelregelwijzigingen die deze zomer zijn geïntroduceerd. De zogenoemde “triple punishment rule”, buitenspel en de overtredingen begaan door de trainer zijn hiervan een aantal voorbeelden.

Ondersteund met beelden laten wij deze avond de belangrijkste wijzigingen zien. Tevens is er voldoende ruimte voor vragen vanuit jullie kant en kunnen er zaken die bij jullie spelen worden ingebracht.

Deze avond zullen we afsluiten met een leuke spelregelquiz waarbij er voor de winnaar(s) een leuk prijsje beschikbaar is.

Aanmelden voor deze avond is in principe niet nodig. Uiteraard mag dit wel, zodat wij hier met de inkopen rekening mee kunnen houden. Stuur hiervoor een mail naar yvo.bloemen [at] svovenlo.nl.