Week van de Scheidsrechter 2023

De Week van de Scheidsrechter 2023 staat voor de deur. Tussen 30 september en 8 oktober is er weer extra aandacht voor het waarderen van de arbitrage. De Scheidsrechtersvereniging Venlo en Omstreken (SVO) moedigt alle goede ideeën aan. Want zonder scheidsrechter is er geen wedstrijd!

In de Week van de Scheidsrechter vinden we het belangrijk om onze leden in het zonnetje te zetten. Daarom organiseren we twee leuke activiteiten. In dit bericht vind je hier meer informatie over.

5 oktober | Training en pubquiz

Op donderdag 5 oktober organiseert de SVO een pubquiz na afloop van de training. We doen dit in ons eigen clubhuis Huize Unicum (Leutherweg 188 in Venlo). De quiz staat in het teken van arbitrage. Er zijn mooie prijzen te winnen, zoals ‘must haves’ voor elke (assistent-) scheidsrechter. Daarnaast ontvangt elke deelnemer een leuke attentie. We starten met trainen om 20:00 uur. De pubquiz start rond 21:30 uur. Rond 22:30 uur zijn de winnaars bekend. Wil je deelnemen? Zorg dat je een opgeladen mobiele telefoon meeneemt.

12 oktober | Gezamenlijke training met Roermond

Afgelopen jaar was de Scheidsrechtersvereniging Roermond te gast in ons clubhuis. Dit jaar is de SVO uitgenodigd voor een technische avond in Roermond. Deze activiteit vindt plaats op donderdag 12 oktober bij VV Linne (Sportveldstraat 3 in Linne). Deelnemers zijn zelf verantwoordelijk voor hun vervoer naar Linne. Ons clubhuis in Venlo is op 12 oktober gewoon geopend, maar er wordt niet getraind.

Het programma voor de technische avond in Linne ziet er als volgt uit:

19:00 uur Inloop: kantine en kleedruimtes geopend
19:30 uur Aanvang training
20:30 uur Einde training; douchen en omkleden
21:00 uur Lezing door amateurvoetbaltrainer en spelregelquiz
22:15 uur Einde programma

Beide activiteiten zijn gratis toegankelijk voor verenigingsscheidsrechters, leden van andere COVS-verenigingen en andere geïnteresseerden. Aanmelden is niet verplicht, maar wel fijn. Wil je je aanmelden? Of heb je nog vragen? Neem dan contact met ons op. We hopen op je komst!