Update coronamaatregelen

Bericht van het bestuur:

Zoals jullie ongetwijfeld hebben meegekregen, is er afgelopen dinsdag op de persconferentie van de overheid aangekondigd dat de avondklok een uur later ingaat. In overleg met de trainerscommissie is daarom besloten om de trainingen op het reguliere tijdstip van 20.00 uur te laten aanvangen. Dit is van toepassing op de trainingen die na 31 maart plaatsvinden. De training van 25 maart zal dus nog om 19.00 uur beginnen.

Overigens blijven de overige spelregels, zoals vermeld in de brief van eind februari, van toepassing. Er zijn een paar kleine aanpassingen, zoals een veranderde eindtijd en het trainen in groepjes van 4 personen voor deelnemers ouder dan 27 jaar:

• Het clubhuis blijft gesloten en er is geen mogelijkheid om jezelf om te kleden of te douchen. Gelieve niet te vroeg aanwezig zijn.
  • De training duurt tot 21:00 uur. Zo kan iedereen voor het ingaan van de avondklok thuis zijn. Er is geen mogelijkheid om te douchen na afloop van de training.
  • Er wordt getraind in groepen. De mensen die 26 jaar en jonger zijn trainen in een groep. Zij hoeven geen afstand te houden tijdens de training. De mensen die 27 jaar en ouder zijn trainen in groepjes van 4. Deze groepjes houden minimaal 1,5 meter afstand; zowel onderling als ten opzichte van elkaar. De groepjes trainen de hele training in dezelfde samenstelling.
  • Opgave is niet verplicht, maar het is wel fijn als de trainers een inschatting hebben van het aantal aanwezigen. Stuur daarom een mailtje aan: hay.bos@svovenlo.nl bij deelname.
  • Toeschouwers zijn niet welkom. Ook blijven alle andere faciliteiten gesloten.
  • Mocht je klachten hebben die gerelateerd zijn aan het covid-19 virus, verwachten we dat je thuis blijft.

Mochten er onduidelijkheden of vragen zijn, dan kunnen jullie altijd met een van de bestuursleden contact opnemen. Hopelijk kunnen we elkaar binnenkort weer in goede gezondheid begroeten, in ons mooie Huize Unicum.

Met sportieve groet, mede namens onze trainers,

Bestuur SVO