Theo Hoeben Scheidsrechter van Verdienste!

Theo Hoeben werd onlangs verrast door de KNVB doordat hij benoemd werd tot Scheidsrechter van Verdienste. Theo heeft zich jarenlang op verschillende manieren ingezet om wedstrijden tot een goed einde te leiden. Onlangs is hij hiermee gestopt, maar deze erkenning is er een om trots op te zijn!

Theo is in 1980 begonnen met fluiten. Zijn eerste wedstrijd was bij de inmiddels verdwenen voetbalclub Venlo. Theo werkte zich op tot de hoofdklasse, waarin hij jaren met plezier zijn wedstrijden floot. Ondertussen werd hij bestuurslid bij onze vereniging en wist op die manier een flink steentje bij te dragen aan het welzijn van onze vereniging. Theo zelf noemt de wedstrijd Gemert-UDI’19 voor 2000 man in de Hoofdklasse een van zijn mooiste wedstrijden. Wij zijn ontzettend trots dat er wederom een van onze leden benoemd is tot Scheidsrechter van Verdienste!