Theo Hoeben 40 jaar lid!

Op nieuwjaarsdag onder de kerstboom met de SVO-bal wist voorzitter Ger Heijligers Theo Hoeben in het bijzijn van zijn vrouw Nel te verrassen met een bos bloemen. Theo is op 1 januari 2021 40 jaar lid van onze vereniging. Ons Lid van Verdienste, maar ook Scheidsrechter van Verdienste kennen we als een zeer betrokken lid. Hij is bestuurslid geweest, heeft in diverse commissies gezeten en ook onlosmakelijk verbonden aan de organisatie van de snertloop. Maar vooral heeft hij zijn sporen verdiend in de arbitrage waar hij op het hoogste niveau bij de amateurs in de hoofdklasse heeft gefloten. Het is hem zelfs gelukt in zijn scheidsrechtersloopbaan om een wedstrijd tussen MVC en Ajax te fluiten. Theo en zeker ook Nel bedankt voor alle inzet en betrokkenheid en proficiat met dit jubileum.