SVO Venlo organiseert DK-zaalvoetbal Zuid II 2019!

A.s. zondag, 6 januari wordt tijdens het jaarlijkse DK-Zaalvoetbal COVS Zuid II gestreden om de titel districtskampioen Zaalvoetbal 2019 en een plaats op het Nederlands kampioenschap zaalvoetbal 2020. Dit jaar is de organisatie in handen van SVO Venlo e.o. en zal het toernooi gespeeld worden in Sporthal “De Korref” aan de Kurversweg 2 te Meijel. De officiële opening zal plaatsvinden om 12:45 uur, waarna om 13:00 uur het eerste fluitsignaal klinkt. Het streven is om rond 18:15 te beginnen met de prijsuitreiking.

Dit jaar is er een sterk bezet deelnemersveld dat bestaat uit 7 verschillende scheidsrechtersverenigingen welke in een onderlinge strijd zullen uitmaken wie zich dit jaar districtskampioen mag noemen en volgend jaar als afgevaardigde van Zuid II naar het Nederlands kampioenschap zaalvoetbal mag. Onderaan dit bericht kunt u het wedstrijdschema (onder voorbehoud) vinden. Daarnaast is er, zoals traditie bij een door SVO Venlo georganiseerd toernooi, is er ook dit jaar weer een rijkelijk gevulde tombola, welke mede mogelijk is gemaakt door o.a. gulle giften van individuen, Herbalife Nutrition, ISBC/Masita en Plus Benders.

Uiteraard kan het toernooi niet plaatsvinden zonder hulp van sponsoren en daarom willen wij bij deze onze dank uitspreken naar alle sponsoren maar met name De Witte Hal, welke hoofdsponsor van ons toernooi is.

Bij deze wensen wij alle teams alvast een sportief en gezellig toernooi toe en tevens hopen wij veel supporters mogen begroeten a.s. zondag!

2018.12.29 Wedstrijdschema DK Zaalvoetbal Zuid II