UPDATE: SVO EK spel

EKPoule

Komende zomer zal het Nederlands elftal geen prijs gaan pakken, maar jij kunt dit wel! Neem deel aan ons EK spel en maak kans op mooie prijzen!

Deelname kost € 5,- en hiervan zal 50% worden gebruikt als prijzengeld. De overige 50% zal naar onze vereniging gaan voor de ondersteuning van (jonge) scheidsrechters. Deelname levert dus een win-win situatie op. U maakt zo kans om in tegenstelling tot het Nederlands elftal wel een mooie prijs te winnen en steunt met uw deelname tevens onze vereniging.

Voor meer informatie en het deelname formulier: klik hier!

UPDATE 2 juni: Helaas is er een fout ontstaan in het invulformulier bij de kruisfinales. Bij de laatste wedstrijd dient de thuisploeg “Nr. 2 groep B” te zijn. Via bovenstaande link is het geüpdate invulformulier te downloaden.