Stem 17 maart in Huize Unicum!

Op maandag 15, dinsdag 16 en woensdag 17 maart 2021 vinden de Tweede Kamerverkiezingen plaats. De gemeente Venlo heeft ons clubhuis, Huize Unicum, aangewezen als stemlokaal. Stemmen bij de SVO is alleen mogelijk op woensdag 17 maart 2021. Op de twee dagen daarvoor is het alleen mogelijk om bij andere stemlokalen in de gemeente je stem uit te brengen. Als inwoner van de gemeente Venlo nodigen we je daarom van harte uit om tussen 7:30 uur en 21:00 uur je stem uit te brengen in ons mooie clubhuis aan de Leutherweg 188 te Venlo.

Let op, ook tijdens de verkiezingen zijn de inmiddels bekende coronamaatregelen van kracht:

• Blijf daarom bij klachten thuis en machtig een ander om je stem uit te brengen.
  • Houd minimaal anderhalve meter afstand tot anderen.
  • Draag in het clubhuis/stemlokaal een mondkapje.

We adviseren je om van je democratische recht om te stemmen gebruik te maken en verwelkomen je graag op woensdag 17 maart 2021!