UPDATE: Programma NK én DK zaalvoetbal bekend

Zondag 14 januari nemen onze zaalvoetballers deel aan het districtskampioenschap in Overloon. COVS Boxmeer-Cuijk organiseert dit voor het tweede jaar op rij. De Venlonaren zullen 4 wedstrijden spelen, om 13:00 uur tegen Boxmeer-Cuijk 2, om 14:09 uur tegen Helmond, om 15:18 uur tegen Weert en om 16:27 uur tegen Boxmeer-Cuijk 1. Dit alles zal plaatsvinden in de Raaijhal in Overloon (Raaijweg 15). Onze jongens zullen proberen de titel van vorig jaar met verve te verdedigen!

Op zaterdag 20 januari nemen onze zaalvoetballers deel aan het Nederlands kampioenschap zaalvoetbal. COVS Zeeuws-Vlaanderen zal deze happening organiseren in sporthal de Vliegende Vaart in Terneuzen. Voor de Venlonaren zal het toernooi om 10:55 uur starten met een wedstrijd tegen Tilburg. Vervolgens spelen ze om 11:45 uur tegen Boxmeer en zal de poulefase eindigen om 13:10 uur tegen Groningen. Afhankelijk van de resultaten in de poule zullen er nog finalewedstrijden gespeeld worden, waarna rond de klok van 16:00 uur de prijsuitreiking plaats zal vinden. Nu maar hopen dat onze matadoren in Vliegende Vaart naar de finale gaan en de beker mee naar Venlo nemen!

Wilt u in Vliegende Vaart naar Terneuzen komen om onze voetballers te aanschouwen? Kom dan naar Vliegende Vaart 2 in Terneuzen!