Prima spelregelkampioenschappen in “De Windmeule”

bekertjheSVO Venlo e.o. kan terugkijken op een prima lopend spelregelkampioenschap Zuid II vrijdag 28 april j.l. Spreekstalmeester Tonnie van Heugten wist de vaart er goed in te houden en in een prima sfeer werden de diverse rondes afgewerkt. Voor de publieksprijs kwamen twee bezoekers in aanmerking te weten Steve Janssen en Jan Tielen. Na loting overhandigde Pieter-Jan Janssen aan Jan Tielen de prijs. Het individueel klassement was ongekend spannend. Geert Cox behaalde 91 punten, Tjitte Ploegstra 92 en met 93 punten werd Koen Lenssen van SVO Venlo e.o. individueel kampioen. De organiserende vereniging pakte weer de eerste plek bij de teams, waarna voorzitter Ger Heijligers aan alle deelnemende verenigingen de bijbehorende bekerprijzen overhandigde.

Einduitslag:

1. Venlo                        271 punten