Nieuwe winnaar editie 2022 Jeu de Boules!

Op donderdag 21 juli heeft onder regenachtige omstandigheden de finale van de Jeu de Boules competitie 2022 plaatsgevonden.
In een spannende strijd kwam op verrassende wijze een winnaar uit de strijd!

Finalisten Koen, Nico, Ben en Jan maakte er een spannende en sportieve strijd van. Ondanks dat het protocol voorschreef dat bij gelijke stand  in het aantal wedstrijdpunten, het aantal gescoorde punten in de verloren wedstrijden doorslag zouden geven, besloten Jan en Koen welke beide 2 van de 3 finalewedstrijden hadden gewonnen een beslissingswedstrijd te spelen voor de winst.
Uiteindelijk wist Jan deze beslissingswedstrijd te winnen en werd daarmee Jeu de Boules kampioen 2022, welke uit handen van vice-voorzitter John Ruinard de wisselbeker uitgereikt kreeg.

Naast deze spannende finale ook een dankwoord aan alle overige deelnemers van de competitie. Dat de strijd hevig was tot het einde bleek wel uit de wedstrijd die Theo Hoeben en Gary van der Steur voorafgaand aan de finale speelden om te bepalen wie 10e en 11e werd gezien zij in de reguliere competitie een gelijk aantal punten bij elkaar hadden gespeeld.

Uiteraard zou deze finale-avond niet compleet zijn zonder aankleding en werd er door de SOC een Frans buffet geregeld.

Zo is wederom een Jeu de Boules competitie afgesloten en hopelijk zijn er in 2023 weer een grote groep deelnemers.

Eindstand;

1. Jan Vermeer
  2. Koen Lenssen
  3. Ben van Baal