Nieuw spelregelkampioenschap

Vorig seizoen werd de winnaar van het SVO Spelregelkampioenschap gekozen op basis van de spelregelquiz die op de website te maken was. Dit seizoen gaan we dat anders aanpakken…

Om de spelregelquiz voor iedereen toegankelijk te maken, gaan we met ingang van 13 september de spelregelquiz ook in het clubhuis maken. Onze spelregelgoeroe neemt op elke 2e donderdag van de maand nieuwe spelregelvragen mee. Dit zijn 5 vragen, snel en makkelijk te beantwoorden. Lever je antwoordformulier op de avond zelf in en krijg 3 bonuspunten. Per goed antwoord krijg je 3 punten. In totaal zijn er op de 2e donderdag van de maand dus 18 punten voor het spelregelkampioenschap te verdienen!

Ben je de 2e donderdag van de maand niet aanwezig? Geen zorgen, ook dan kun je meedoen aan het spelregelkampioenschap! De dag na de spelregelvragen in het clubhuis komen de vragen online te staan op de website bij ‘spelregelquiz’. Je krijgt dan geen bonus van 3 punten, maar je kunt nog altijd de 15 punten scoren als je alle vragen goed weet te beantwoorden. Mensen die de spelregeltoets al in het clubhuis gemaakt hebben mogen natuurlijk altijd nog de spelregeltoets online maken, maar die telt dan niet meer mee voor het kampioenschap.

In totaal worden er dit seizoen 10 spelregeltoetsen gehouden en ze tellen allemaal mee voor het kampioenschap. In 2019 op de openingsavond wordt de spelregelkampioen van het seizoen 2018/2019 gehuldigd. Wie weet ben jij de nieuwe spelregelkampioen?!