Nico Slavenburg benoemd tot erelid!

De jaarvergadering had een daverende verrassing met de benoeming van Nico Slavenburg tot erelid van de vereniging. Uit het grote applaus van de aanwezigen bleek dat ieder zich hier bijzonder goed in kon vinden. Voorzitter Ger Heijligers roemde Nico Slavenburg met zijn inzet voor tal van activiteiten zowel binnen als buiten de vereniging, zoals de arbitrage, de begeleiding van scheidsrechters, alles rondom het aanleren en enthousiasmeren met betrekking tot spelregels, zijn bestuursfunctie, deelname aan commissies, omroeper bij het kienen, het verzorgen van trainingen en onderhoud aan het clubhuis. Ook benadrukte hij dat Nico zo’n fijn mens is die in alle bescheidenheid zoveel doet met een positieve instelling. Een gouden kracht, daarom werd hij niet alleen benoemd tot erelid, maar ontving hij ook van Pieter-Jan Janssen de gouden speld, vanwege zijn meer dan 50-jarig lidmaatschap van de COVS. Uiteraard werd zijn echtgenote Yvonne als steun en toeverlaat in de hulde door middel van een mooie bos bloemen betrokken. Nico proficiat; het is je heel erg gegund.