Lid stelt zich voor… Koen Lenssen!

Mijn naam is Koen Lenssen, op moment van schrijven 23 jaar en woonachtig in Venray.

Mijn carrière als scheidsrechter is begonnen op 15-jarige leeftijd als speler van de B-jeugd bij SVVenray. Gedurende de toernooien van SVVenray werden (selectie)spelers van de hogere jeugdelftallen verzocht bij de F- en E-jeugd als scheidsrechter op te treden in verband met het tekort aan scheidsrechters. Nadat dit het eerste jaar goed beviel heb ik mij aangeboden om dit soort wedstrijden vaker te fluiten.

In 2008 was er in Venray de mogelijkheid de BOS-cursus te volgen en na het slagen voor de BOS-cursus ben ik de lagere D-, C-, en B-jeugd gaan fluiten. Na afwezigheid van 1 jaar omdat ik in de A1 voetbalde en dit niet te combineren viel, pakte ik het fluitje in 2010 weer op en ben ik vanaf oktober 2010 voor de KNVB gaan fluiten bij de jeugd. Sinds februari 2015 ben ik ook bij de senioren gaan fluiten.

Sinds de zomer van 2014 ben ik lid bij SVO-Venlo en draag ik met veel plezier een steentje bij om waar mogelijk de vereniging te steunen.

Bij deze wens ik iedereen veel succes en plezier toe met deze mooie hobby en tot ziens bij Huize Unicum!