KNVB-Clinic samen met Horst-Venray

Donderdag 21 oktober a.s.  staat er een speciale training op het programma. In samenwerking met de COVS Horst Venray en de COVS Nederland, is er een trainingsclinic onder leiding van Melchert Kok.

Melchert is al ruim 50 jaar actief in de hardloopsport en onder andere oud Nederlands kampioen op de 1500 meter. Hij is onder meer looptrainer bij de KNVB waar hij alle scheidsrechters technisch beter leert lopen.

Deze training van 21 oktober zal plaatsvinden op het veld bij de COVS Horst-Venray, op het veld bij het verenigingsgebouw Trefhove te Horst. Er is genoeg ruimte om jezelf om te kleden, dit is mogelijk vanaf 19.15 uur. De training begint om 20.00 uur en na afloop is Trefhove open voor een drankje en lekker te evalueren. Verder kleding advies: onze eigen kledinglijn.

Tijdens deze avond zal er geen trainen zijn in ons Huize Unicum. Wel is ons clubhuis geopend, voor degene die hier toch graag samen wil komen.

Aanmelden voor de training via secretaris@svovenlo.nl