Jubileumavond met Pieter Vink top!

De vereniging kijkt trots en voldaan terug op de viering van het 90-jarig bestaan op hun geboortedatum 15 november j.l. Huize Unicum was prima bezet en de voorzitter dankte in zijn openingswoord iedereen die in het verleden, maar ook nu de vereniging heeft gemaakt in wat die nu nog is. Hoogtepunt van de avond was de presentatie van topscheidsrechter Pieter Vink. Met wijze woorden, scherpe meningen afgewisseld met passende beelden wist hij de zaal van het begin tot het einde te boeien. Niet alleen de toekomstige ontwikkelingen van video-arbitrage stonden centraal, maar vooral ook zijn eigen verhaal hoe je met een professionele instelling, doorzettingsvermogen en af en toe een beetje geluk heel ver kunt komen. Kortom een prachtige avond die de kers op de slagroomtaart is van dit mooie jubileum.

img_6766 img_6722 img_6744 img_6719 img_6762 img_6741 img_6716