Jaarvergadering 2016

Afgelopen vrijdagavond vond de jaarlijkse ledenvergadering van de SVO plaats. Op deze koude vrijdagavond waren zo’n 30 leden aanwezig om te luisteren wat het bestuur te vertellen had over 2015 en het komende jaar 2016. De avond begon feestelijk met koffie en vlaai, ter ere van het 90-jarig jubileum van de SVO. Een jubileum moet je vieren namelijk!

Na de administratie en het standaard riedeltje (notulen goedkeuren en jaarverslag doornemen), kwam Ger, onze voorzitter, bij het bestuursbeleid van het volgende jaar. Hierin stipte hij aan dat hij de samenwerking met de lidverenigingen heel erg belangrijk is voor de SVO en dat verjonging, waar het mogelijk is, ook belangrijk is. Nadat Hay Bos bedankt werd voor het keurig opstellen van de begroting over 2016, werd het tijd voor de nieuwe bestuursverkiezing. Enkele bestuursleden waren aftredend volgens rooster (Yvo Bloemen, Geert Cox en Ger Heijligers). Er waren geen tegenkandidaten dus deze 3 werden wederom herkozen, waarbij laatstgenoemde (minimaal) de komende 2 jaar voorzitter is. Koen Lenssen zal dit jaar meelopen met de penningmeester, met het oog op het aftreden van Hay Bos volgend jaar.

Doordat het prima loopt binnen de vereniging, en er weinig vragen waren tijdens de rondvraag, kon deze vergadering om 21:45 uur afgesloten worden. Na de vergadering was het tijd de herkozen bestuursleden te feliciteren, waar de nodige gezelligheid bij gepaard ging.

Eerstvolgende activiteit is het Paaskienen, en wel op 18 maar, aanvang 20:30 uur in Huize Unicum. Komt dat zien!