In memoriam WIM STEECHS

Ons trouwe lid

WIM STEECHS

is ons 1 maart j.l. onverwachts op 77-jarige leeftijd ontvallen. Wim was vanaf 1982 lid van onze vereniging, eerst als verdienstelijk scheidsrechter op de voetbalvelden. Vanaf 2006 heeft hij deze hobby vervolgd als zaalvoetbalscheidsrechter, waarbij hij met passie zijn wedstrijden is blijven fluiten tot 2019. We kennen Wim als iemand die enorm betrokken was bij onze vereniging. Niet alleen als trouwe bezoeker van Huize Unicum, maar zeker ook als lid van de clubhuiscommissie en werker binnen de maandagmorgenploeg. Vanwege al zijn inzet in en rondom het clubhuis, zeker ook bij de laatste renovatie, is Wim in 2010 benoemd tot Lid van Verdienste. Bijzonder was dat Wim bij veel activiteiten, bijvoorbeeld bij het kienen, zijn vrouw Jo, kinderen en soms zijn kleinkinderen meenam naar ons clubhuis.

Wij wensen zijn vrouw Jo, kinderen en kleinkinderen veel sterkte toe met dit verlies.

Bestuur Scheidsrechtersvereniging Venlo en omstreken.