Helden koploper Fair Play Topper

Fair Play is ons veel waard als scheidsrechtersvereniging. Al vele jaren organiseren wij de Fair Play Topper, een competitie waarbij de vereniging die het minste aantal disciplinaire straffen in een seizoen ontvangt er met de hoofdprijs vandoor gaat. Verenigingen uit ons regio doen hieraan mee. De uiteindelijke winnaar krijgt een leuke prijs aangeboden van onze vereniging. Doel is om de Fair Play binnen verenigingen te vergroten en goed gedrag te belonen. Het is dan ook de bedoeling om zo min mogelijk punten te scoren. Vlak voor de hervatting van de competitie is de tussenstand van de top 5 als volgt:

1 Helden

2 BEVO

3 MVC’19 en HBSV

5 Kessel

Wij wensen alle voetbalverenigingen uit ons regio veel faire wedstrijden toe met de nodige sportieve successen!