Heel Holland Spelregelt!

Één van de voorwaarden om een wedstrijd tot een goed einde te kunnen leiden is het kennen van de spelregels. Op die manier wordt het leiden van wedstrijden veel makkelijker. Ben jij een spelregelkenner of denk je dat je dat bent? Dan is onderstaande activiteit zeker iets voor jou! Ook als je nog niet zo bekend bent met alle spelregels, kun je zeker veel leren bij deze activiteit!
Op vrijdag 24 januari organiseert de Scheidsrechtersvereniging Venlo e.o. voor de 3e keer Heel Holland Spelregelt! Op deze avond zal spelregelkennis op 5 verschillende manieren getest worden met de app ‘Socrative’. Je mag zowel individueel als in een duo deelnemen. De inloop is vanaf 19:00 uur, waarna de avond om 19:30 uur zal worden gestart. Na de vlotte en korte rondes met spelregelvragen zal rond de klok van 22:00 uur de Heel Holland Spelregelt-kampioen bekend zijn. Na 22:00 uur is er nog genoeg tijd voor een hapje en een drankje om deelname aan Heel Holland Spelregelt te vieren! Aanmelden hoeft niet, maar voor ons is het handig om te weten hoeveel mensen er ongeveer komen. Aanmelden kan heel eenvoudig door een email te sturen naar spelregels@svovenlo.nl.