Heel Holland Spelregelt!

Op 24 januari organiseert de scheidsrechtersvereniging Venlo voor het 3e jaar op rij Heel Holland Spelregelt! Op deze avond zullen de aanwezigen op een interactieve manier testen wie de spelregels het beste beheerst. Deelnemers zullen op 5 verschillende manieren getest worden op hun spelregelkennis. Deelname mag individueel, maar duo’s zijn ook welkom. De avond start om 19:30 uur in Huize Unicum en rond de klok van 22:00 uur weten we wie zich dé spelregelkenner van de avond mag noemen. Of je KNVB-scheidsrechter, verenigingsscheidsrechter of geen scheidsrechter bent, iedereen (met een smartphone) is welkom! Als je geïnteresseerd bent in spelregels heb je sowieso een leuke avond! Aanmelding vooraf is niet verplicht, wel fijn: stuur even een mailtje naar spelregels@svovenlo.nl.

Jij komt toch ook!?