Ger Vissers wint SVO EK 2020 TOTO!

Afgelopen zondag is het EK in Londen afgesloten met Italië als winnaar. Oranje heeft het niet ver geschopt in het toernooi, maar de Nederlandse scheidsrechters Danny Makkelie en Bjorn Kuipers waren lang met hun team in het toernooi actief. Dit heeft hele mooie aanstellingen opgeleverd zoals de openingswedstrijd Turkije – Italië (Makkelie), de achtste finale Engeland – Duitsland (Makkelie), de kwartfinale Tsjechië – Denemarken (Kuipers), de halve finale Engeland – Denemarken (Makkelie) en als klapstuk de finale Italië – Engeland (Kuipers).

Gisteravond heeft op onze clubavond in Huize Unicum de prijsuitreiking van de SVO Euro 2020 Toto plaatsgevonden. De SVO kan spreken over een geslaagde toto met 62 deelnemers, welke mede door de fooi die een deelnemer heeft gegeven de SVO een totaalbedrag van € 152,- heeft opgeleverd (zie foto). Iedereen dank voor deelname.

Onderstaand de eindstand van de SVO Euro 2020 Toto, waarbij naast de geldprijzen voor de top 5 ook kleine prijzen werden uitgereikt aan iedereen op een 10e, 20e, 30e, 40e, 50e en 60e plaats, alsmede degene die onderaan is geëindigd en aan Yvo Bloemen, die in de groepsfase de meeste punten heeft verzameld. Al deze kleine prijzen werden beschikbaar gesteld door mijn mede-organisator Theo Hoeben.

De hoofdprijs van € 50,- ging uiteindelijk naar onze sponsor van de “Snertloop Snert-ingrediënten” Ger Vissers. Op de bijgaande foto overhandigt Theo Hoeben hem zijn verdiende prijs.

De SVO is ontzettend trots op de organisatie van deze heuse SVO-traditie. Ook dit jaar was de EK TOTO weer tot in de puntjes georganiseerd. Geweldig!